niedziela, 28 kwietnia 2013

Z Harrym *.*

Budzą się z rana słyszysz w radiu ,,One Way Or Another'' zespołu One Direction. Dzięki tej piosence zaczęłaś dzień z wielkim uśmiechem. Włączyłaś laptopa i tak jak co dzień weszłaś na twittera. Zauważyłaś, że Harry Styles napisał do Ciebie.
Wiadomość brzmiała tak:
,,Cześć [T.I]. Z pomiędzy milionów fanek napisałem do Ciebie, ponieważ wygrałaś mój konkurs, o którym żadna z Directionerek nie wiedziała. Jeśli możesz podaj mi swój adres. Przyjadę do Ciebie i wszystko Ci wyjaśnię.
Buziaki przesyła Harry :*''
Z niedowierzaniem patrzyłaś w monitor. Gdy Twoja mama weszła do pokoju dopiero się odezwałaś:
T: Ha Ha Harry Styles do mnie napisał!
M: Kto?
T: Harry Styles. Jeden z członków One Direction.
M: A co napisał?
T: Sama przeczytaj!
Gdy mama skończyła czytać powiedziała:
M: Na co czekasz? Podawaj ten adres!
Z uśmiechem na twarzy odpisałam i poszłam do szkoły. Na polskim ciągle myślałam co to za konkurs i kiedy Harry przyjedzie. Było już po 10 i zaczynała się 3 lekcja, a był to angielski. Nagle do klasy wszedł przystojny, wysoki brunet w lokach, mówiący z brytyjskim akcentem. Tak! To on! To Harry Styles! Nie wierzyłam. Wszyscy się na niego patrzyli, a on mówił:
H: Dzień Dobry. Przyjechałem po [T.I.N]. Wygrała mój konkurs. Mogę ją zabrać? Pani Dyrektor się zgodziła.
Nauczyciel też się zgodził. Juupi! Harry zwolnił mnie z lekcji. Zapomniałam Wam dodać, że wszystki dziewczyny z mojej klasy są Directionerkami, pomimo tego, że mamy po 17 lat. A Harry wybrał właśnie mnie :). Jestem w niebie :) Po 15 minutach znaleźliśmy się w najlepszej restauracji w mieście. Tam Harry wszystko mi wytłumaczył. Nagrodą było spędzenie 2 tygodni z Harrym. Szkoda, że tak krótko, ale 2 tygodnie to zawsze coś xD.

[...]
I tak 1 i 2 tydzień minął, a z Harrym nadal jesteśmy w kontakcie.
A wiecie dlaczego?
Ponieważ pod koniec 2 tygodnia Harry zapytał czy z nim będę, a ja się zgodziłam i do dziś jesteśmy parą :)

Happy End :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz