niedziela, 28 kwietnia 2013

Krótki z Harrym ^^


Na przerwie w szkole zadzwoniła do ciebie mama mówiąc, że dziś musisz wrócić do domu autobusem. Po zakończeniu lekcji poszłaś na przystanek autobusowy. Obok ciebie usiadł chłopak w kapturze.
Powiedziałaś do niego:
T: Cześć. Nie wiesz czy był już autobus na ul. Chrobrego 8?
Chłopak się nie odezwał. Więc to samo pytanie pytanie powtórzyłaś drugi raz:
T: Nie wiesz czy był już autobus na ul. Chrobrego 8?
- Nie było. Ty jesteś z Chrobrego 8?
T: Tak. A w ogóle jestem [T.I]
- Ja jestem Harry. Harry Styles.
Oniemiałaś z wrażenia. Nie dałaś rady wydusić z siebie żadnego słowa.
H: Ej... Wszystko gra?
T: Tak. Tylko jestem oszołomiona. Nie sądziłam, że Cię kiedykolwiek spotkam.
H: Może Cię podwieźć, bo zaraz przyjadą po mnie chłopaki.
T: Chętnie. :)
I od tamtego dnia, a był to 8 czerwca jesteście wspaniałą parą. A Twoja najlepsza przyjaciółka [I.P] zaczęła chodzić z Niall'em. Od tamtej pory minęły już 2 lata, a za 6 miesięcy razem z Harrym jedziecie do Londynu gdzie wyrządzicie huczne wesele, a ty jesteś pierwszą dziewczyną, z którą Hazza był tak długo i, z którą się ożenił. :D





Taki tam imagin z HAPPY END'EM xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz