poniedziałek, 22 lipca 2013

Z Harry'm :*

Wakacje, nocowanie u koleżanek, a dokładnie u jednej. Kocham nocować u innych, ale tylko u innych :D
Nazywa się ona Gemma. Ma brata Harry'ego. Taki tam 19 letni przystojniak. Mrr *-* Brałabym :D
I nadszedł dzień kiedy Harry wrócił z wycieczki. Na drugi dzień postanowiliśmy się wybrać na plażę. Od nich na plażę jest ok 2 km więc wybraliśmy się spacerkiem. Szłam pomiędzy Gemmą, a Harry'm.
Na tą samą plażę jechała moja rodzina. Znaczy wujek i jego dzieci, no i plus jacyś jego znajomi. W tym samym momencie gdy oni przejeżdżali Harry objął mnie. Przeszły mnie ciary... No i wujek się zatrzymał. Zapytał się czy to mój chłopak. Nie zdążyłam otworzyć ust, a Harry odpowiedział za mnie:
- Tak jestem chłopakiem [T.I] - uśmiechnął się
Wujek przytaknął, zaprosił nas do siebie jak już dojdziemy na plażę i odjechał. Szliśmy długo, ponieważ cała nasza trójka rozmawiała o ''związku'' moim z Harry'm. Byłam lekka podziwu, że odważył się takie coś powiedzieć. Niby znamy się od dzieciństwa, ale jednak nie znałam go aż tak dobrze. Spytałam się go jeszcze raz czy na pewno jesteśmy parą, a on na to:
- Czy te usta, słowa mogą kłamać? No chyba nie :) - jeszcze raz się uśmiechną.
Zauważyłam jego dołeczki. Są takie seksowne. Ale zaraz.. Wait.. Kogo ja oszukuję. ON CAŁY JEST SEKSOWNY *_*
Miałam szczęście, że trafił mi się oto właśnie taki chłopak. Po chwili usłyszałam dzwonek mojego telefonu był to kawałek BEST SONG EVER. Tak na marginesie to KOCHAM TĄ PIOSENKĘ.
Okazało się, że to mama dzwoni. Odebrałam. Zaczęła się mnie wypytywać czy na pewno mam chłopaka, kim on jest, jak zaczęłam z nim chodzić itp. To mogło oznaczać tylko jedno. Wujek nagadał już głupot dla mamy. Hahahah co on sobie wyobraża. To moje życie! Nie jestem jego córką! Moi rodzice zgadzają się na ten związek! Ja jestem z nim szczęśliwa! Ja znam go lepiej niż mój wujek! A tak wgl to po wyglądzie się nie ocenia.
Wolałybyście takiego chłopaka:
Czy takiego?:
Sory bardzo, ale ja wybieram number 1 *_* A mój wujek niech z łaski swojej się nie wpierdala.
Doszliśmy na plażę. Ja niestety nie mogłam się kąpać. Wiecie te kobiece sprawy. Koc mieliśmy rozłożony niedaleko mojej rodzinki. Po 10 min Harry wyszedł z wody i podszedł żeby mnie przytulić. Od początku krzyczałam żeby tego nie robił, ale się nie posłuchał i to zrobił. Chciałam, aby mnie w końcu puścił, ale on postawił mi warunek. Musiałam go pocałować. Zrobiłam to od razu, bo czułam już jak moje ubrania stają się mokre. Ta sytuacja powtórzyła się kilka razy. W którymś momencie moja kochana kuzyneczka zrobiła nam zdjęcie. Wracając z plaży dali nam jedno zdjęcie. Drugie zawieźli do moich rodziców. Ponieważ te zdjęcie było takie romantyczne postanowiłam je dać Harry'emu na pamiątkę. Mama podobno wyśmiała wujka i dała mu taki opierdol, ze to się wróżbitom nie śniło. Hahahah więcej nie będzie się wtrącał w nie swoje życie.
Kocham Harry'ego za to jaki jest, a nie za to, że należy do zespołu bądź za to, że ma kasę. O nie! Ja do niego pałam na prawdę silnym uczuciem.
[...]
Dzisiaj miją 6 miesięcy naszego związku. Podczas każdej naszej rocznicy śmiejemy się z mojej rodzinki. Nie no beka z nich.. Ale wprawdzie mówiąc kocham ich za to.
Harry'ego też kocham. I kto wie może nie długo odbędzie się huczne wesele :D
*******************
Imagin z Harry'm. Został specjalnie napisany na premierę teledysku do BEST SONG EVER.
Awww*__* Jaram się  ♥ 19:10 <33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz